YÖNETİLEN YÜKSEK LİSANS TEZLERİ : | |
---|---|
1 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLARIN SOSYALLEŞMELERİNDE TÜRK HALK OYUNLARININ ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI" ,, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2010 |
2 | ŞAFAK PEHLEVAN, "ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLARIN SOSYALLEŞMELERİNDE TÜRK HALK OYUNLARININ ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2010 |
3 | FİKRET YILDIZ, "KULÜPLERDE KURUMSALLAŞMA ÇALIŞMALARI KAĞITSPOR MODELİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2010 |
4 | SERKAN ESEN, "OTİSTİK ÇOCUKLARDA HAREKET EĞİTİMİ İLE SOSYALLEŞME DENEMESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2010 |
5 | ZEYNEP ÇELİK, "Turistik Otellerde Konaklayan Yabancı Turistlerin Animasyon Faaliyetlerinden Beklentileri ve Memnuniyetlerinin Değerlendirilmesi" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2009 |
6 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "TURİSTİK OTELLERDE KONAKLAYAN YABANCI TURİSTLERİN ANİMASYON FAALİYETLERİNDEN BEKLENTİLERİ VE MEMNUNİYETLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ" ,, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2009 |
7 | SERKAN ESEN, "OTİSTİK ÇOCUKLARDA HAREKET EĞİTİMİ İLE SOSYALLEŞME DENEMESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2009 |
8 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "SERBEST ZAMAN ETKİNLİKLERİ İÇİNDE MÜZÜKLİ ETKİNLİKLERİN YERİ" ,, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2008 |
9 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "EV HANIMLARININ REKREASYON FAALİYETLERİNE KATILIMLARININ VE BEKLENTİLERİNİN TESPİTİ (İSTANBUL ANADOLU YAKASI ÖRNEĞİ)" ,, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2007 |
10 | EREN GÜLTEKİN, "Serbest Zaman Etkinlikleri İçinde Müzikli Etkinliklerin Yeri" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2007 |
11 | AYŞE ÖNAL, "EV HANIMLARININ REKREASYON FAALİYETLERİNE KATILIMLARININ VE BEKLENTİLERİNİN TESPİTİ (İSTANBUL ANADOLU YAKASI ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2007 |
12 | MUSTAFA ARSLAN BAŞAR, "TÜRKİYE'DEKİ TABİAT PARKLARININ AÇIK HAVA SPORTİF REKREASYON AKTİVİTELERİ AÇISINDAN MEVCUT POTANSİYELLERİNİN BELİRLENMESİ (KOCAELİ BALLIKKAYALAR VADİSİ TABİAT PARKI ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2006 |
13 | ATİKE TAN, "SPASTİK TİP SEREBRAL PARALİZİ ÇOCUKLARDA OYUN VE ESNEKLİK ÇALIŞMALARININ EKLEM HAREKET GENİŞLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2006 |
14 | AYŞE ÖNAL, "TEZ KONUSU YOK" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2006 |
15 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "SAKARYA ÜNİVERSİTESİNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN SERBEST ZAMAN DEĞERLENDİRME TERCİHLERİNİN İNCELENMESİ" ,, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2004 |
16 | ALİ ÇAĞLAYAN, "12-15 YAŞ GRUBU SPOR YAPAN ÖĞRENCİLERLE SPOR YAPMAYAN ÖĞRENCİLERİN OKUL BAŞARILARI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2004 |
17 | NALAN ŞIK, "BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ DENEYİMLERİ ENGELLİ OKULLARI UYGULAMASI" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2004 |
18 | NURAY BAYSU, "SAKARYA ÜNİVERSİTESİNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN SERBEST ZAMAN DEĞERLENDİRME TERCİHLERİNİN İNCELENMESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2004 |
19 | MURAT EHLİZOĞLU, "MUĞLA ÜNİVERSİTESİNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN SERBEST ZAMAN FAALİYETLERİNE KATILIMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ, 2004 |
© Copyright 2024 » Sakarya Üniversitesi » BAUM
İletişim
fcalik@sakarya.edu.tr+90 (264) 295 54 54